The Golden Order Forums

A forum for all of the Golden Order members
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 I QUIT

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Sero
Holy Knight
Holy Knight


Posts : 16
Join date : 2010-09-01

PostSubject: Re: I QUIT   Tue Sep 07, 2010 1:03 am

Its Awsome name Very Happy cherry cherry cherry
Back to top Go down
View user profile
Athans
Heaven Knight
Heaven Knight


Posts : 41
Join date : 2009-09-30

PostSubject: Re: I QUIT   Tue Sep 07, 2010 2:29 am

wow is awesome idk y peopel hate it and say rom's better cuz its not no where close to being as good as wow bounce
Back to top Go down
View user profile
opalthira
Captain
Captain
avatar

Posts : 101
Join date : 2010-07-24
Age : 22
Location : Ontario,Canada

PostSubject: Re: I QUIT   Tue Sep 07, 2010 3:31 pm

The picture under my name is from an anime called Moonphase
and "Vampire Kitty" is meeee Razz
Back to top Go down
View user profile
opalthira
Captain
Captain
avatar

Posts : 101
Join date : 2010-07-24
Age : 22
Location : Ontario,Canada

PostSubject: Re: I QUIT   Tue Sep 07, 2010 3:34 pm

Athans wrote:
wow is awesome idk y peopel hate it and say rom's better cuz its not no where close to being as good as wow bounce
from wat ive heard its about
A) They like its graphics
B) House
C) Post other reasons >.<
Back to top Go down
View user profile
Honoka2
Heaven Knight
Heaven Knight
avatar

Posts : 39
Join date : 2010-07-24
Age : 49
Location : south mississippi

PostSubject: Re: I QUIT   Tue Sep 07, 2010 4:30 pm

Lemme see:
WoW:
The Good: more than 2 races to choose from. Good storyline (Horde side only). Continuous storyline (again Horde side only). Flying mounts.

The Bad: Pay to play. Elitism runs rampant. Memory hog. Gotta have all the expansions to be able to compete anymore.

RoM:
The Good: Free (to a degree). Excellent graphics. Dual class system. Varried Storyline.

The Bad: Poor connections to the servers. Lag can be real bad. Elitism depends on how much you are willing to part with to get anywhere. Endgame content depends on how much you spend in cash shop.

I will add this to the list of games:

Jade Dynasty:
The Goood: Free (cash shop is totaly optional). Very little lag. Awesome support. GM's are actually ingame. Decent storyline. Zones that are lvl restricted (if you go into a zone that you shouldnt be in expect to die fast). Graphics are excellent.

The Bad: Sometimes confusing Quests. Little help from others. Can be killed by random players if you do not watch out.


If anyone wants to add anything please feel free too.
Back to top Go down
View user profile
kingcecil
Commander
Commander
avatar

Posts : 280
Join date : 2009-08-05
Age : 23

PostSubject: Re: I QUIT   Tue Sep 07, 2010 5:07 pm

go put that in the rom forums lol
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: I QUIT   

Back to top Go down
 
I QUIT
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Well I may quit..
» NOGHOST PICKUP- up again
» Who quit.
» S U O M I quits RS
» You quit MXL Ultimative? Why?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Golden Order Forums :: The Golden Order Forums :: Chat-
Jump to: